.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد کوچک‌زاده از حجاب میهمان لاریجانی
آیا برای نحوه حضور میهمانان خارجی در مراسم و ملاقات های رسمی با مقامات جمهوری اسلامی ضوابط یا دستورالعمل یا پروتکلی وجود ندارد؟

 شمال نیوز: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پست اخیر صفحه اینستاگرام خود از حجاب نا متعارف و عجیب یک نماینده پارلمان اروپا در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی انتقاد کرد.

 مهدی کوچک زاده با انتشار عکس زیر نوشت:

انتقاد کوچک‌زاده از حجاب میهمان لاریجانی

ریشخند ارزش های انسانی و اسلامی

در حضور دو آیت الله زاده مسئول!!! عکسی که در این پست می بینید از دیدار یک نماینده پارلمان اروپا با رئیس مجلس شورای اسلامی و در حضور رئیس کمیسیون امنیت ملی که هر دو مسئول تراز اول در جمهوری اسلامی به حساب می آیند و یکی دو تن دیگر از نمایندگان مجلس گرفته شده است.

از زمان رویت این تصویر چند سوال ذهنم را مشغول کرد که با شما مطرح می کنم؛

۱- آیا برای نحوه حضور میهمانان خارجی در مراسم و ملاقات های رسمی با مقامات جمهوری اسلامی ضوابط یا دستورالعمل یا پروتکلی وجود ندارد؟ اگر ندارد به چه دلیل و چگونه آنها موظف می شوند روسری به سر کنند؟ و اگر چنین ضوابطی وجود دارد اینقدر ساده لوحانه نوشته شده که به صرف به سر کردن روسری هر نوع پوشش دیگر برای بقیه بدن را مسکوت گذاشته؟

۲- آیا نماینده پارلمان اروپا اینقدر بی تمدن و بی فرهنگ است که فرق بین لباس ملاقات رسمی با لباس خواب و یا لباس میهمانی شب را نمی داند؟

۳- آیا عدم انجام ملاقات با این خانم و با این پوشش که مناسب پارتی و رقص شبانه است آنهم از طرف رئیس مجلس که هم آیت الله زاده است و هم داماد آیت الله شهید مطهری است و از همه بالاتر رئیس مجلس جمهوری اسلامی است آنهم در حضور علاالدین بروجردی که رئیس کمیسیون امنیت ملی است و او هم ، هم آیت الله زاده است و هم داماد آیت الله است منافع ملی را به خطر می انداخت؟

۴- آیا مسئولین حق دارند به اجانبی که برای ملاقات های رسمی به کشورمان سفر می کنند اجازه ریشخند ارزش های انسانی و اسلامی را بدهند؟

۵- کاظم جلالی نماینده شاهرود و یاور رئیس مجلس در فراکسیون رهروان و ریاست مرکز پژوهش ها و همکار آقای بروجردی در کمیسیون امنیت ملی در مصاحبه ای که امشب از سیما پخش شد گفت هماهنگی هایی کرده ایم که در این سفر برخلاف سفرهای قبلی هیأت های مشابه اروپایی اقدامات خارج از عرف و توهین آمیز صورت نگیرد، آیا آقای جلالی از توهین و ریشخند این خانم به مسئولان تراز اول نظام و مهم تر از آن ارزش های انسانی و اسلامی مطلع است؟ و برای جلوگیری از ادامه این لاابالی گری در عدم رعایت شئونات ملاقات رسمی با مسئولین نظام چه هماهنگی هایی انجام داده اند؟

۶- دوست دارم به این سوالات علی مطهری پاسخ دهد اگر گفتید چرا؟

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا



ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 17 خرداد 1394
همین حرفها را می زنید که تعداد گردشگران ایران اندک شمار و میل عمومی جهان برای سفر گردشگری به ایران کم است و از درآمدهای اقتصادی حاصل از سفر گردشگران محروم ! بابا فرهنگ این خانم این پوشش است ! نه توهین است نه ....
ايراني 17 خرداد 1394
بهتر به فرهنگ ديگر كشور ها احترام بذاريم آيا يه ديپلمات زن ايراني برود اروپا ميگويند روسريت را در بيار به فكر منافع كشور باش همين كارا ميكنين پاسپورت كشور ما بي ارزش ميشه
نا شناس 17 خرداد 1394
آقای کوچک مگر پارتی شبانه میروند که میدانند آنجا چگونه لباسی می پوشند؟
نا شناس 17 خرداد 1394
به من چه به تو چه .مملکت صاحب داره.شما کی هستی
ناشناس 17 خرداد 1394
سلام آقای مخم مخم مخالفم
عبدالهی 16 خرداد 1394
ارآنجاکه آقای کوچک زاده همیشه بعنوان مخالف مطرح هست.متاسفانه حرف حقش هم مورد توجه ومداقه قرار نمی گیرد.آقایان حاضر درجلسه بطور عام وآقایان لاریجانی وبروجردی بطور خاص لازم نیست به مردم جواب دهید.بینی وبین الله برای خدا چه جوابی دارید
تردید ندارم آنها باعلم وآگاهی وبرای هتک حرمت اصول اعتقادات وفرهنگ اسلامی ما این کار را می کنند
طبرستان سرزمین علویان 16 خرداد 1394
حرف کاملا درستیه یه مهمان خارجی باید به مقررات دینی وملی کشور میزبان احترام بگذاردالبته مسامحه میزبان دراین موضوع کاملا مشهوده.
م محسنی 17 خرداد 1394
سلام من کار با نظرات اقای کوچک زاده در سایر موارد که بقول شما همیشه مخاله ندارم اما در این مورد که میدونم مثل همیشه شمال نیوز کامنتهای من رو نمیذاره. آزادگی هم خوب چیزیه یاد اون نوجوان پانزده ساله بخیر که در خاک دشمن و در حال اسارت حاضر نشد با اون خانم بی حجاب مصاحبه کنه و اون شعر زیبا را خوند و اونوقت مسوولان مصلحت و عافیت اندیش ما تو خاک خودمون توسط زنای پادوی اجنبی اینچنین تحقیر میشن. ای کاش اینجور خودباخته نمیشدیم و عزتمان با ریشخند اینا خدشه دار نمی شد.
ر س 17 خرداد 1394
اقای کوچک زاده لباس رقص و پارتی را از کجا دیدید واقعا جای سوال دارد ایشان مگر در شهر تهران چنین پوششی را ندیدند یا اصلا ایشان از کوچه های شهرش نمی گذرد برادر کوچک نؤاد دیگر بس است ان زمان که رییس جمهور قبلی با مادر رییس جمهور ونزوئلا دست داد شما نظر نداشتید
نا شناس 17 خرداد 1394
وقتی که کشورها پروتکل ایران را قبول و امضا می کنند دیگه این حرفها معنی ندارد متاسفانه مسولین ما اهمیتی به پروتکل نمی دهند ایراد از مهمانان نیست ایراد از مسولین ما است که با لبخند حرکتشان را تایید میکنند ملت ایران هر چه میخورد از همین مسولین است وقتی مسولین ما با ملت با چنین اخمی روبرو میشوند که ترجیح میدهند حتی نزدیکشان نشوند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.229 seconds.